Nytt år Nya möjligheter.

Jag började mitt 2011 i Brasilien tillsammans med Clara.

Jag som alltid har drömt om att se turkost vatten, var mer en nöjd när vi fann det 3timmar ifrån Rio de Janeiro, i Buzios.

Clara

Leblon

Bra start på året, och nu en massa annat...

En hälsning från Per Ledin och mig till Martin!


Fest i dalen.


Foo Fighters på Stadium, Tillsammans med Maartin,bror och far!

Testade på att vara flygvärdinna för Flyglinjen.


Mor & Adrian på loppis utanför lammhult.

Mys hemma och Lizzy & Peter, deras älskade tillskott Livia Jutterström <3

Trams å skratt på Liseberg!

Kattungemys med morfar!

Besök i Tagbergsgruvan!


Lisa & Emma

Bus i höstens vackra löv, här på bild har vi Zackarias!

Caroline var där..

& Theodore såklart!

Du är mitt finaste lilla hjärta, jag tycker om dig så mycket Caroline!


Jag och mammi tog en tripp till Köpenhamn!

Shopping i mina nya Noa Noa skor ;)


Julbord med Statoil!

Bio med mina favoriter!

Arthur & Julklappsrushen i 3D

Modevisning i Göteborg, för Noa Noa Södra Lramgatan!

Hälsade på Clara i Frankrike.


Nu har jag kramp i skrivfingrarna, ska äta middag och sen blir det twilight med Clara & Henning, har redan sett den men en gång till skadar inte ;)

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0