Noa Noa Vår 2012


Jag älskar hela outfiten, är av ett stort behov utav en ny skinnjacka, and I think I found it! By the way så är även skinnskorna himla snygga, och väldigt egna, och jag behöver inte ens nämna sjalen, love.

Blev kär i den röda västen, men har bara sett den som jacka i Jönköpings butiken, hade varit schysst till ett par skinnbrallor ;)

Vardagssnygg!

Coola byxor, passar till det mesta.

Älskar dessa ljusa färger, även om jag är väldigt ljus i hyn så har jag hört att jag är väldigt vacker i dessa färger, kanske mitt redhead som väger upp det hela ;)

Ledigt å snyggt!

Senapsgul är en underbar färg, mera tack!

Finns tusen bilder till, tack för lånet www.noanoa.com ;)

Love
M

Kommentarer
Postat av: caroline

Åå söta <3



Bara så du vet finns det massa fint i senapsgult hemma i butiken nu ; )

En liten göteborgs dag snart men då skall jag vara ledig!



Puss finaste <3

2012-03-29 @ 21:07:01
URL: http://apelzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0