Landet

Kakelugnen knastrar, låg musik och fullmåne utanför fönstret.
kallt är det ute, så mycket ved har jag fått bära in idag :)
Men det har en viss charm det med, det är inte bara jobbigt, utan verkligen värt besväret!

Jag älskar känslan av lugnet som jag får här ute.
Inga krav,ingen tidspress, inga måsten.
Man bara är.

Visst lockar stadens tempo och utmaningar, men jag har äntligen hittat den plats som för mig känns mer hemma än någon annan plats.

Helgabo.


Idag har jag inte gjort något, jag har verkligen varit oviktig! Älskar det! (ibland)...

Nu ska jag fortsätta att vara oviktig och dricka pepsi, och slänga på lite mer ved.
Tänt var det här!

Love.M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0