Göteborg-Barcelona-Narbonne-Barcelona-Göteborg-Jönnet

Igår kväll bokade jag tio dagars semester. Ska ner till Narbonne och hälsa på Clara. Känns fantastiskt att även min lilla späda kropp ska få känna hetta och sol, och förhoppningsvis lite bränna att ta med sig hem till jönköping. Jag har i stort sätt jobbat hela sommaren, så trust me, jag är värd lite sol och vin ;)

Insåg idag på jobbet att jag redan har dragit ner på tempot, trots att jag inte åker förrens den 14:e september.
Jag längtar, plus att jag tror att Clara behöver mig.
Så nu räknas dagarna och snälla snälla låt det gå fort!

Sen vill jag säga tack till Peter och Livia! Ni gjorde min kväll, älskade lilla sötaste Livia är så busig, vill äta upp den lilla ungen, och nu extra sprallig för att hon för första gången i livet har börjat på dagis. <3
Tusen frågor och massa lek blev det i någon halvtimma på macken.


Narbonne


Sleep tight!
Love

Kommentarer
Postat av: C

Idag är det bara 19 dagar kvar! Wihooo!! Je t'aime.

2011-08-26 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0